Οι περισσότεροι έχουμε αντιληφθεί πως η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και κατ επέκταση των eshop είναι ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Αλλά έχουμε εικόνα του πόσο μεγάλη πραγματικά είναι; Ας δούμε παρακάτω μερικά παραδείγματα ώστε να έχουμε μια καλύτερη εικόνα.
Το 2017 χαρακτηριστικά οι πωλήσεις από eshop ανά τον κόσμο ανήλθαν στα 2.3 τρισεκατομμύρια δολάρια. Πιο αναλυτικά, 672 δις προήλθαν από την Κίνα, 340 δις από τις Ηνωμένες Πολιτείες και 99 δις από το Ηνωμένο Βασίλειο. Το 2022 ξεπέρασε τα 5.7 τρις και για το 2023 εν μέσω παγκόσμιας κρίσης, διαφαίνεται περαιτέρω αύξηση στις πωλήσεις, με τις προβλέψεις να λένε ότι θα προσεγγίσουν τα 6.3 τρισεκατομμύρια.
Τα παραπάνω νούμερα μπορεί να σας μοιάζουν ανούσια και αδιάφορα αν έχετε μια τοπική επιχείρηση, αλλά η αλήθεια είναι πως δείχνουν μια παγκόσμια τάση, η οποία έχει πλέον εδραιωθεί στο τρόπο αγοράς των καταναλωτών. Ποια είναι αυτή η τάση; Ο καταναλωτής πλέον ενδιαφέρεται αποκλειστικά για την προσκόμιση του προϊόντος που επιθυμεί, χωρίς να τον απασχολεί η τοποθεσία του καταστήματος που θα του το παρέχει.
Οπότε αν έχετε μια επιχείρηση, δημιουργώντας ένα eshop δεν περιορίζεστε πλέον στην αγορά που βρίσκεται το φυσικό σας κατάστημα. Αντίθετα, πλέον ο κόσμος είναι η αγορά σας. Πλέον τα παραπάνω νούμερα έχουν άλλο ενδιαφέρον και είτε είστε μια νέα επιχείρηση, είτε μια οικογενειακή επιχείρηση που δραστηριοποιήστε εδώ και γενιές, μπορείτε και εσείς να κερδίσεται από τη δημιουργία ενός eshop.
Πλεονεκτήματα eshop.
- Πανελλήνια και όχι μόνο αγορά. Προσεγγίστε εν δυνάμει πελάτες από οπουδήποτε στο κόσμο.
- Πωλήσεις 24/7. Οι πελάτες σας μπορούν να κάνουν αγορές οποιαδήποτε στιγμή επιθυμούν.
- Ευκολία. Οι καταναλωτές μπορούν από το καναπέ τους να πραγματοποιήσουν έρευνα αγοράς, σύγκριση προϊόντων και ολοκλήρωση παραγγελίας, περιμένοντας μόνο την παράδοση.
- Λιγότερα έξοδα. Χωρίς τα αναγκαία έξοδα για ενοικίαση, διακόσμηση, προσωπικό μπορείτε να πουλάτε σε ανταγωνιστικές τιμές.
- Εξατομίκευση. Δείτε τις προτιμήσεις των πελατών σας και προτείνετε τους τα κατάλληλα προϊόντα ανάλογα απ το ιστορικό παραγγελιών τους.
- Καλύτερα στοιχεία. Σύγχρονα εργαλεία σας επιτρέπουν να στοχεύσετε στους πιο κατάλληλους πελάτες για την επιχείρησή σας.
- Πανταχού παρών. Αν έχετε φυσικό κατάστημα, η ύπαρξη ενός eshop βελτιώνει τη γενικότερη εικόνα της εταιρείας σας στα μάτια του καταναλωτή.
- Ευελιξία. Η ανάγνωση του ανταγωνισμού και η προσαρμογή των δεδομένων ώστε να είστε πάντα ανταγωνιστικοί είναι πολύ πιο εύκολη και άμεση απ ότι οι στρατηγικές που ακολουθεί το συμβατικό μάρκετινγκ.
Συμπεράσματα.
Σε καμία περίπτωση η δημιουργία ενός eshop δεν συνεπάγεται εύκολα χρήματα, ούτε ότι από την εποχή του συμβατικού θα περάσει η επιχείρηση σας στην εποχή της αυτοματοποίησης. Η ύπαρξη και η λειτουργία ενός eshop θέλει κόπο και συνεχή παρακολούθηση, όμως οι δυνατότητες που μπορεί να σας δώσει είναι πάρα πολλές. Χρειάζεται υπομονή, επιμονή και όπως κάθε άλλη επιχείρηση χρήματα τα οποία θα πρέπει να επενδυθούν σωστά. Όταν όμως όλες οι προϋποθέσεις πληρούνται και ένα eshop λειτουργεί αποτελεσματικά, ο κόσμος είναι πραγματικά στα πόδια σας. Δουλέψτε σκληρά και η επιτυχία είναι μαθηματικά σχεδόν βέβαιη. Η ομάδα της Alphacode είναι πάντα δίπλα σας, για να σας υποστηρίξει σε οποιαδήποτε ανάγκη σας. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, όποτε νιώσετε έτοιμοι για αυτό το νέο σας ταξίδι.